Prowadzenie KPIR

Prowadzenie KPIR

Prowadzenie książki przychodów i rozchodów:

Szczegółowy wykaz prac księgowych:

  • Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przygotowanie dokumentów do księgowania, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego.
  • Przygotowywanie i składanie deklaracji dotyczących zobowiązań podatkowych
    / VAT, PIT /.
  • Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu na potrzeby VAT.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz aktualnych planów amortyzacji.
  • Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych dla GUS z zakresu obowiązywania umowy.
  • Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych
  • Przygotowywanie miesięcznych informacji o wynikach finansowych
  • Udzielanie konsultacji księgowo-podatkowych w zakresie bieżącej działalności Zleceniodawcy.
  • Zleceniobiorca byłby upoważniony – na podstawie pełnomocnictwa do podpisywania i składania w imieniu Firmy deklaracji w Urzędzie Skarbowym w formie elektronicznej.